конспекти уроків
Матеріали уроку з
геометрії у 7 класі
Тема: Трикутники.
Розв’язання типових завдань.
Мета: повторити І та ІІ ознаки рівності трикутників,
властивість зовнішнього кута трикутника та вчити застосовувати їх до
розв’язання задач, пригадати зображення та означення різних видів трикутників;
розвивати творче та логічне мислення, навички усного
рахунку, показати приклади практичного
застосування вивчено матеріалу;
виховувати культуру спілкування, навички роботи в групі,
толерантне ставлення до оточуючих, формувати інтерес до геометрії.
Тип
уроку: узагальнення знань
, вмінь та навичок.
Форма проведення:
урок – аукціон.
Матеріал уроку алгебри у 7 класі
Тема: Розкладання многочленів на множники винесенням
спільного множника за дужки. Розв’язання
вправ.
Мета: формувати уміння учнів розкладати многочлени на множники
винесенням спільного множника за дужки; розглянути приклади винесення спільного множника за
дужки для кількох многочленів, показати
застосування розкладу многочлена на множники при обчисленні значення
виразу;
логічне
мислення, пам’ять та уяву учнів;
виховувати інтерес
до алгебри як навчального предмету.
Тип уроку:
урок формування умінь та навичок.
Форма проведення: урок – подорож.
Презентація уроку
Матеріали уроку з математики у 6 класі
Тема: Додавання та віднімання
раціональних чисел.
Мета: повторити правила додавання та віднімання
раціональних чисел та формувати вміння
використовувати їх під час виконання обчислень та розв’язання задач,
продовжувати працювати над удосконаленням навичок виконання дій з десятковими
та звичайними дробами; формувати вміння виконувати усні обчислення дій першого
ступеня для чисел з різними знаками;
розвивати логічне мислення та
увагу учнів;
виховувати інтерес до математичних
знань та вміння працювати в команді.
Тип уроку: формування знань та умінь та навичок.
Форма проведення: урок-змагання.
Матеріали уроку алгебри
у 8 класі
Тема: Теорема Вієта
Мета: сформулювати та довести теорему Вієта, вчити
використовувати теорему Вієта для складання квадратних рівнянь; сформулювати
теорему, обернену до теореми Вієта та
вчити застосовувати її для знаходження коренів зведених квадратних рівнянь;
розвивати пізнавальний
інтерес до математики, творчі здібності
учнів, пам'ять та логічне мислення;
виховувати відповідальне
відношення до навчання, вміння співпрацювати, старанність та наполегливість.
Тип уроку: урок вивчення нового
матеріалу.
Форма проведення: урок з елементами дослідницької роботи.
Інтелектуально-розважальна гра
«Математика і кохання»
Мета: повторити
теоретичний та практичний матеріал, вивчений на уроках математики, формувати
бажання школярів пізнавати нове, прищеплювати навички самостійного поповнення
знань, уміння працювати з
навчальною і науковою
літературою, практично застосовувати її в повсякденному житті;
розвивати мислення та пам'ять
учнів,
виховувати пізнавальний інтерес до алгебри та геометрії як навчальних
предметів.
PS: Історія цього свята у нашій школі досить
цікава. Якось тиждень математики припав на день Валентина. Спочатку ми з
учнями планували провести вечір до дня Валентина і інтелектуальний конкурс з
математики, а потім вирішили ризикнути і об’єднати два заходи. Свято вийшло
досить цікаве та оригінальне, сподобалося усім. Це ще раз доводить, що
математика оперує не лише числами,
а й почуттями та емоціями.
Немає коментарів:
Дописати коментар