конспекти уроків

 конспекти уроків




Матеріали уроку з геометрії у 7 класі
Тема: Трикутники. Розв’язання типових завдань.
Мета: повторити  І та ІІ ознаки рівності трикутників, властивість зовнішнього кута трикутника та вчити застосовувати їх до розв’язання задач, пригадати зображення та означення різних видів трикутників;
розвивати творче та логічне мислення, навички усного рахунку,  показати приклади практичного застосування вивчено матеріалу;
виховувати культуру спілкування, навички роботи в групі, толерантне ставлення до оточуючих, формувати інтерес до геометрії.
Тип уроку: узагальнення знань , вмінь та навичок.
Форма проведення: урок – аукціон.



Матеріал  уроку  алгебри у 7 класі
Тема:  Розкладання многочленів на множники винесенням спільного  множника за дужки. Розв’язання вправ.
          Мета: формувати уміння учнів розкладати многочлени на множники винесенням спільного множника за дужки; розглянути  приклади винесення спільного множника за дужки  для кількох многочленів, показати застосування розкладу многочлена на множники при обчисленні значення виразу; 
логічне мислення, пам’ять та уяву учнів;
 виховувати  інтерес  до алгебри як навчального предмету.
Тип уроку: урок формування умінь та навичок.
Форма проведення: урок – подорож.

Презентація уроку


Матеріали уроку з математики у 6 класі

Тема: Додавання та віднімання раціональних чисел.
         Мета: повторити правила додавання та віднімання раціональних чисел та формувати вміння використовувати їх під час виконання обчислень та розв’язання задач, продовжувати працювати над удосконаленням навичок виконання дій з десятковими та звичайними дробами; формувати вміння виконувати усні обчислення дій першого ступеня  для чисел з різними знаками;
             розвивати логічне мислення та увагу учнів;
            виховувати інтерес до математичних знань та вміння працювати в команді.
Тип уроку: формування  знань та умінь та навичок.
Форма проведення: урок-змагання.





Матеріали уроку  алгебри  у  8  класі

Тема: Теорема Вієта
        Мета: сформулювати та довести теорему Вієта, вчити використовувати теорему Вієта для складання квадратних рівнянь; сформулювати теорему, обернену до теореми Вієта  та вчити застосовувати її для знаходження коренів зведених квадратних рівнянь;
            розвивати пізнавальний інтерес до  математики, творчі здібності учнів, пам'ять та логічне мислення;
             виховувати відповідальне відношення до навчання, вміння співпрацювати, старанність та наполегливість.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Форма проведення: урок з елементами дослідницької роботи.




Інтелектуально-розважальна гра

«Математика і кохання»

Мета: повторити теоретичний та практичний матеріал, вивчений на уроках математики, формувати бажання школярів пізнавати нове, прищеплювати навички самостійного поповнення знань, уміння  працювати      з    навчальною    і    науковою  літературою,    практично  застосовувати її в повсякденному житті;
            розвивати мислення та пам'ять учнів,
            виховувати пізнавальний  інтерес до алгебри та геометрії як навчальних предметів.
PS: Історія цього свята у нашій школі досить цікава.  Якось тиждень математики  припав на день Валентина. Спочатку ми з учнями планували провести вечір до дня Валентина і інтелектуальний конкурс з математики, а потім вирішили ризикнути і об’єднати два заходи. Свято вийшло досить цікаве та оригінальне, сподобалося усім. Це ще раз доводить, що математика оперує не лише числами,  а  й почуттями та емоціями.






Немає коментарів:

Дописати коментар